poniedziałek, 10 września 2012

30.

Siemanko misiaczki !

Kac moralny po tygodniu minął, przynajmniej mniej więcej xd w sumie to do wczoraj było już naprawdę spoko, dopóki ten debil mi nie skomentował zdjęcia xd a później to się znowu zaczęły narzekania, ale tylko troszeczkę. Wieczorem nawet z nim pogadałam i non stop gadał "spokojnie", kiedy o TYM rozmawialiśmy. Odważyłam się go zapytać jak to się zaczęło i jak to się stało, że wylądowaliśmy w łóżku. Wszystko pamiętam poza tymi dwoma szczegółami, chodzi mi o to, że wiem co się działo etc. tylko nie pamiętam jak z balkonu trafiliśmy na łóżku. Zresztą nieważne.

Rozmawiałam z moją przyjaciółką o naszych osiemnastkach, doszłyśmy do wniosku, że możemy zrobić razem w klubie Ambasada, w następne wakacje jak się już zrobi ciepło, maj-czerwiec, początek lub koniec wakacji. Ogólnie jestem za początkiem lata, wtedy znajomi powinni jeszcze być w mieście, więc dałoby się zorganizować taką imprezę. Zaczęłam robić już listę...(tak, tak, wiem, że to będzie dopiero w przyszłym roku i pewnie zmieni się pełno rzeczy, poznam nowych ludzi, ale chciałam się zorientować mniej więcej kogo chce zobaczyć na tej imprezie), na razie naliczyłam około 100 osób, robiłam listę bez fejsbuka, więc na pewno dużo ludzi jeszcze mi dojdzie, ale nieważne. Poza tym mamy zamiar robić imprezę, jeszcze z bliskim kolegą mojej przyjaciółki, którego znam od gimnazjum i mamy bardzo dużo wspólnych znajomych, więc będziemy mogli zaprosić, więcej osób, które raczej tylko my znamy, i to jest wielki PLUS.

Bardzo mi zależy, żeby ta impreza odbyła się w Ambasadzie, tam gdzie ostatnio byłam, klub jest bardzo dobrze urządzony, jest ładnie i przyjemnie. Wstawię wam kilka zdjęć.



























Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony Club Ambasada Łódź

W klubie są dwie sale i 3 bary (2 z nich znajdują się w drugiej sali). 

Dobra kociaczki, ja spadam.

Cya !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz