niedziela, 7 października 2012

44. Jesteś bogiem.

Byłam dzisiaj w kinie na "Jesteś bogiem".  Film bardzo mi się podobał, przyjaciółka z którą byłam bardzo na niego narzekała, że aktorzy w ogóle nie byli podobni do raperów, że film był zły. Według mnie film jest dobrze zrobiony, co prawda nie wiem czy wszystko, czy przynajmniej większość to prawda, bo się tym kompletnie nie interesuję, ale mi się podobało, dowiedziałam się nowych rzeczy, coś tam z tego wyniosłam. Oczywiście nie jestem taką ignorantką, że przed obejrzeniem filmu nie wiedziałam podstawowych rzeczy o Paktofonice i Magiku...bo teksty w stylu "Czemu Magik nie pojawił się na premierze ? Chciałem autograf..." mnie rozpieprzają. Jak można być takim debilem ?

To była moja inteligentna wypowiedź... teraz czas na tą pustą. Aktor, który gra Magika - Marcin Kowalczyk ma przepiękne czekoladowe oczy.







 Tomasz Schuchard jako Fokus


Dawid Ogrodnik jako Rahim



Marcin Kowalczyk jako Magik














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz