czwartek, 4 października 2012

42. Together for always.

W tym momencie mogłabym się przespać z każdym, tylko nie z Tobą. Chciałabym Ci powiedzieć tyle rzeczy, ale nie wiem jak, a Ty nigdy nie pytasz. Już nigdy nie będziemy blisko jak na początku, wtedy były największe szanse, teraz Ty się nie odzywasz i znalazłeś sobie kogoś innego. Nie wiem czemu to tak boli, nie wiem czemu tak bardzo chcę mi się płakać, nie wiem czemu nie mogę oddychać. Ja się NIE zakochuję, mnie  NIE zależy, ja NIE potrzebuję ludzi, ja NIE potrzebuję Ciebie, ja NIE chcę Ciebie. A Ty nie chcesz mnie... Uczucia są tak mega niszczące...
Dziś mi się śniłeś i byłam taka szczęśliwa z tego powodu, sama nie wiem czemu...teraz mam ochotę płakać gdy widzę, że jakaś dziewczyna wstawiła Twoje zdjęcie, jakieś pierdolone serduszka. Nie, nie jestem zazdrosna. Nie, nie jest mi przykro. Nie mogę tęsknić za czymś czego nigdy nie miałam.

I tried to be perfect but nothing was worth it.

Myślę o Tobie w otchłani mojej rozpaczy.

So it's ok for you to hurt me, but I can't hurt myself ?

Często bywam wesoła, ale nie pamiętam kiedy ostatnio byłam szczęśliwa.

Mam zamiar się zniszczyć.

FUCK your lies and FUCK your God.

Tylko nie krzycz, bo to nie miejsce na krzyk. Nie ma lepszych niż Ty i nie masz więcej niż nic.

A wiesz co jest chyba najbardziej przykre w ty wszystkim ? To, że kiedy wczoraj prawie ryczałam, prawie znowu się pocięłam przypomniałam sobie Twoje głupie słowa... "Jesteś pierwszą osobą, którą znam, która MA problem, a mimo wszystko się z tego śmieje", gdy o tym pomyślałam uśmiechnęłam się, ucieszyłam się ze łzami w oczach. Nie mam pojęcia czemu, to nie jest do mnie podobne, to nie jestem JA. Ja nie chcę taka być. 

You just wanted me to be everything and I can't be.

Tęsknota najbardziej niepokornym dzieckiem miłości.

I just...exist.

Pod nawiedzonym niebem widzę Ciebie.

I don't fucking care. I don't give a fuck.

If I'm lost, please don't find me. 
If I'm jump, please let me sink.

I feel so alone every friday night.

I'll be fine. Just not today.

Did you actually think you mattered to him ? silly girl

Everyone cares when it's too late.

You'll never miss what you're never had.

You sit there in your heartache waiting on some beautiful boy to save you from your old ways.

Sometimes you just gotta be your own hero and save your own little heart. Because sometimes, the people you can't imagine living without, cam actually live without you. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz