piątek, 1 czerwca 2012

2. We'll never go home.



W tą sobotę się przeprowadzam, będę mieszkać sama, w końcu ! Dostałam dzisiaj nowy komputer Sony Vaio VPC-EH2J1E/B, jest śliczny. Niestety internet w nowym mieszkaniu będę miała dopiero od lipca, ale i tak się cieszę, nikt nie będzie mi przeszkadzał, a jak znudzi mi się moja samotność to zaproszę przyjaciół i zrobi się imprezę. 

W ogóle ostatnio byłam w kinie na Avengers, naprawdę zajebisty film, genialna obsada i scenariusz, może powinno być trochę więcej walki, ale serdecznie polecam, jeden z moich ulubionych filmów, ogólnie to kocham filmy na podstawie komiksów MARVELA (np. Dare Devil, Kapitam Ameryka, Iron Man, Avengers, Hulk, Thor), nie ma to jak dobry film o superbohaterach i herosach. 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz