niedziela, 4 stycznia 2015

135. 2k14

2k14

1. Ten rok był dla mnie...
meh
2. Zaczął się od...
rzygania
3. A skończył na...
w domu z chłopakiem
4. Mój niepowtarzalny sukces...
żyje ?
5. Udało mi się jeszcze...
schudnąć, przeżyć i nikogo nie zabić.
6. Moja pieprzona porażka...
szkoła.
7.Najwięcej problemów mam...
w związku ze sobą.
8. Zupełnie nie mam głowy do...
przyszłości.
9. Największy szok roku...
zaręczenie się pary ze szkoły...WTF.
10. Najlepsza książka...
Weronika postanawia umrzeć.
11.Największy przebój...


12. Najlepszy film...
Hobbit Bitwa Pięciu Armii
13. Zdarzenie domowe, które zapamiętam...
powrót do domu.
14. W sumie rok oceniam na...
bleeeee
15. Następny będzie...
też bleeee
16. Udało mi się poprawić, zmienić...
status związku ? szkołę.
17. Walczę o...
?
18. Najtrudniej mi zmienić...
siebie.
19. Nie potrafię...
się dostosować.
20. Wściekam się...
o wszystko.
21. Przegrywam...
cały czas.
22.  Wygrywam...
czasem.
23. Czuję dumę, gdy...
a co to ?
24. Wstydzę się za siebie gdy...
odwalam w relacjach z innymi
25. Mogę zdobyć świat, jeśli...
hę ?
26. Jestem dla innych...
pomocna ? staram się...
27. Co trzeba zmienić...
swoje zachowanie
 28. A czego nie wolno zaprzestawać...
walki.
29. Przyszły rok będzie...
miejmy nadzieję, że lepszy.
30. Jakies postanowienia..
Jak zwykle-schudnąć
-iść na studia i
-zdać mature
-wyprowadzić się z domu (po raz n-ty)
-być bardziej odpowiedzialną
-i konsekwentną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz