poniedziałek, 21 kwietnia 2014

112. Chcę być taka "Och, Ach i Ech, podziwiaj mnie suko i trzymaj dystans"

(coraz dłuższe tytuły postów, dobrze, że tytuł się nie zmienia.)

Ten blog powoli się staje blogiem o niczym, spadam na dno, jeeeeeeeeeeeeeeej.



























Jestem mega bardzo zagubiona między tym stylem, a byciem wytatuowaną szmatą z kolczykami i niebieskimi/różowymi/fioletowymi włosami. (właściwie kolczyki mam, tatuaże też -.-). W konsekwencji chodzę w dużych czarnych bluzach z kapturem by przykryć morde, w końcu za taki widok powinni mi płacić gruby hajs, czarnych leginsach i jakiś vansach, które w końcu uprosiam u mej WSPANIAŁEJ i JEDYNEJ rodzicielki.

Jako, że chcę być taka jak w tytule, przeforsowałam internety by znaleźć MUST-HAVE'y dla tego otóż pięknego stylu jakim jest boho, nie było łatwo, ale znalazłam TO.

Z tej magicznej strony wynika, że potrzebuję:
  • długich spódnic - mam jedną, właściwie jest mojej mamy, ale chyba się zmieszczę
  • długich sukienek - też jedna i też matki
  • opasek na czoło, najlepiej z kwiatkami - zero
  • spodni "dzwonów" - zero
  • jakiś kowbojskich botek - zero
  • sandałek gladiatorek - zero
  • kardigany, swetry, bla bla bla - mam może jeden, nawet własny
  • kapelusz - zero, ale tego akurat bardzo pragnę, więc jak tylko znajdę jakiś to kupuję
  • tuniki - u matki by się jakieś na 100 pro znalazły
  • ogólnie wzorkowate ciuchy, jakieś azteckie (?) wzory
  • dużo biżuterii, najlepiej kolorowe, pełno bransoletek i innych pierścionków, których nie noszę, bo boję się, że zgubię
  • hippie torebki, mam może jedną, która by się nadawała, ale przyczaiłam jedną w h&m czarną z frendzelkami za stówe
  • kamizelki, które akurat wgl mnie nie kręcą i chyba żadnej nigdy nie miałam, ale widziałam niedawno zdjęcia takich meeeeeeeeeeeega długich, prawie do samej ziemi, jeszcze nie wiem skąd, ale muszę takie coś przygarnąć
  • okulary, mam aż 2 pary, muszę zaadoptować jeszcze jakieś
  • apaszki, które ogólnie lubię, ale jak jakaś mi się spodoba to kosztuję stówe, a tyle za kawałek nawet bardzo ładnej szmaty nie dam 




1 komentarz:

  1. jestem tutaj pierwszy raz i od razu się dodałam do obserwatorów ponieważ znalazłam Twojego bloga dzięki poście z Alexandrem Tikhomirovem. No mega, szczególnie gdy kocham twórczość gościa :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń