czwartek, 10 kwietnia 2014

109. Buuhuuuu

Wszyscy dookoła powtarzają mi "jesteś taka inteligentna, błyskotliwa, pomysłowa, zdolna, utalentowana..." itp itd. bla bla bla.

A co jeżeli to co chcę w życiu robić jest poza moim zasięgiem mimo tego, że niby jestem taka wybitna (jak twierdzą inni, wg mnie to nie prawda, ale dużo osób mi to mówiło z różnych środowisk, więc może nie jestem taka głupia jak myślę).

Co jeśli moja inteligencja wygląda tak:



 Co jeśli nie dam po prostu rady? I się w tym zakocham? Przecież to będzie straszne.




Tak, naoglądałam się "Chirurgów", "House'a" i wgl, ale tak naprawdę chciałabym operować ludzi, jara mnie to niesamowicie, te wnętrzności i wgl WOW. Koleżanka zasugerowała mi, żebym została rzeźnikiem, ale to mnie jakoś niesamowicie nie jara.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz