środa, 13 lutego 2013

70.

Wyzwania idą bardzo dobrze, w zasadzie to się już przyzwyczaiłam do tego wszystkiego.

Znalazłam swoje pamiętniki z tamtego roku szkolnego, szczerze mówiąc trochę porażka xd ale kit.

Dzisiaj mija pierwsza rocznica mojego pójścia do szpitala, rok temu siedziałam na łóżku, na korytarzu kompletnie przerażona. Nie wiedziałam co z sobą zrobić. Nikomu nie życzę takich przeżyć.

Wgl to rozmawiałam z Pawłem i Julkiem, co jest dziwne, ale kit.

Dobra, zaczęłam wam przepisywać całą rozmowę z P. ale stwierdziłam, że mi się nie chce i ogólnie tego za dużo, a właściwie to nie powinnam tego wgl robić xd W każdym bądź razie po rozmowie z soboty miałam wrażenie, że coś chce, żeby nie było, że to tylko moja opinia, to dla pewności wysłałam całą rozmowę Kamili i ona stwierdziła, że wg chce spróbować i mu zależy. Wyobraźcie sobie moją mordę jak to zobaczyłam, zaciesz przez następnych kilka godzin był. Z tej pierwszej rozmowy dowiedziałam się, że Paweł ma zawody niedługo, strasznie chciałam przyjść i wgl Kamila zaczęła mi "subtelnie" wypominać, że kiedyś powiedziałam, że bym chodziła do chłopaka na treningi i zawody. Kiedy P gadał o zawodach znowu odniosłam wrażenie, że chce żebym przyszła, chociaż się nie zapytał (Kamila powiedziała to samo i dodała jeszcze, że niektórzy tak mają, że się nie spytają wprost). Oczywiście się nie zapytałam czy przyjść itp. (jeszcze by chłopak sobie zrobił nadzieję)Hahahahahha xd za to szukałam jakiegoś wydarzenia tego typu w internecie, nie znalazłam nic, byłam wielce nie pocieszona i zła, bo się go przecież nie zapytam ;x (głupia Ola, głupia).

Później gadałam z nim w poniedziałek i rozmowa nie była już taka kolorowa.


  • Aleksandra

    zią, ten link był w końcu od Ciebie czy od Julka, bo nadal nie ogarniam xd
  • Paweł 

    ode mnie
  • Aleksandra 

    aha
  • Paweł

    a co obraźliwe?
  • Aleksandra 

    wyjebane mam xd Kamila się z tego śmiała xd
  • Paweł

    "wyjebane mam"to lubie 
    jaka kamila?
  • Aleksandra

    przyzwyczaiłam się do takich rzeczy, mam więcej bliższych znajomych chłopaków niż laski xd moja Kamila, poznałeś ją u mnie xd byliście jeszcze z Maćkiem wtedy
  • Paweł

    aaaa chyba kojarze
  • Aleksandra

    taka metalówa xd
  • Paweł 

    to był zart, a ty mi jakies teksty wyjebane ...
  • Aleksandra

    doooobra xd
  • Paweł

    taaa, słyszałem ze ona sie chce z nami spotkać
  • Aleksandra 

    taa, zamknęłam się wtedy w szafie i nie czytalam tego co ona pisala xd lubi was
  • Paweł 

    co kurwa? nie rozumiem, za co nas lubi, jak sie tylko raz widzieliśmy?? ona wg to pamieta??
  • Aleksandra 

    no bo to było tak, że przyjechała do mnie na noc, no i ogólnie gadałyśmy i tam jej powiedziałam, że się właściwie z Julkiem nie odzywam, i jej coś strzeliło do głowy i napisała do niego z mojego konta i coś tam z nim gadała, a ja się zamknęłam w szafie, bo nie chciałam na to patrzeć i w sumie wiem tylko, że napisała mu, że moglibyśmy się wszyscy spotkać czy coś takiego
  • Paweł 

    na seks?
  • Aleksandra

    to Kamila, ona widzi dużo rzeczy xd np powiedziała, że po Tobie widać od razu, że jesteś ambitny, z Julkiem mogłaby się zaprzyjaźnić bo podobnej muzyki słuchają
    nope
    zrobiłeś się trochę bezczelny xd
  • Paweł

    ja ambitny, no dziekuje 
    a co do bezczelnośći to 1 nie widzieliśmy sie dawno i chyba zapomniałąś jaki ja jestem a po 2 troche mniej czasu spedam ze zjomymi, ciagle teraz trenuje
    naprawdę tak powiedziała? miło mi 
    a czemu nie na seks ? xd
  • Aleksandra

    tak, naprawdę tak powiedziała xd
    wczoraj jak CIę obgadywałyśmy xd
    idź szukać swojej jedynej xd
  • Paweł

    a po czym tak stwierdziła?? cos ciekawego było o mnie??
  • Aleksandra

    nie wiem, powiedziała "no widać, że ambitny"
    nope, nic ciekawego xd
  • Paweł

    wyjęte z kontekstu, a jak brzmiało całe zdanie ?
  • Aleksandra 

    nie było wyjęte z kontekstu xd albo dobra, sprawdzę xd
  • Paweł 

    ja z\w
  • Aleksandra

    ok, nie, napisała "no widac po nim ze ambitny to fakt"
  • Paweł

    jj
  • Aleksandra

    kk
  • Paweł

    no ale jak gdyby to jest wyrwane z kontekstu, jakies pytanie było
    albo zdanie przyd tym?
  • Aleksandra

    nie było pytania xd oesu, pocz xd a, no było o naszej rozmowie, ze powiedziałeś, że za ambitny jestes zeby przegrac czy cos takiego
  • Paweł

    chyba chodziło o zawody, napisz mi ten wycinek rozmwoy
  • Aleksandra

    hahahahahha, nie
  • Paweł

    nie pierdol, dawaj
  • Aleksandra

    nie chce mi sie tego szukac juz xd to jest z gg
  • Paweł

    a masz cos lepszego do robty? dawaj
  • Aleksandra

    tak, np dokuczanie ludziom, ktorych nie lubie xd
  • Paweł

    aaaaha, dzieki
  • Aleksandra

    no ja napisalam cos tam, ze Ty napisales, ze jestes za ambitny, zeby przegrac
    i ona wtedy napisala, to ze widac itp
  • Paweł

    hehe
    a tak btw on dodała Julka do znajomych a mnie nieee
  • Aleksandra

    ojej, smuuuuuuuuuuteczek, moze on ja dodal, a nie ona jego, ona ma właściwie wyjebane na fb, np zawsze ma wyłączony czat xd
  • Paweł

  • Aleksandra

    ;<
  • Paweł

    smutna buzia, a napisz mi prosze, czemu ty sie nie odzywałaś wgl?
  • Aleksandra

    zią, co ja mam się odzywać ? xd Ty też się nie odzywałeś, nie będę się narzucać, poza tym ta cała sprawa z Julkiem, to Twój przyjaciel itp.
  • Paweł 

    aha, ok
  • Aleksandra

    myślałeś, że co napiszę ? xd mam się odzywać ? xd
  • Paweł

    jak chcesz to mozesz ;d ja sie nie obraze 
  • Aleksandra

    aha, się dogadamy xd
  • Paweł

    no pisałaś cos ze chciałes zeby było jak kiedys
  • Aleksandra

    a. byłam pijana pewnie, jak zwykle xd b. nie będzie
  • Paweł

    mam se wybrać?? nie wiem czy bedzie pewnie nie, ale gadać chyba mozna chyba juz masz w dupie wszytko
  • Aleksandra

    nie, to są dwa stwierdzenia xd
  • Paweł

    heh spoko
  • Aleksandra

    boze, napisz cos innego niz "spoko", "aha" itp xd
  • Paweł

    ssij
  • Aleksandra

    super <lol2> długo Ci to zajęło xd
  • Paweł

    chciałaś coś nowego to masz;d
  • Aleksandra

    to nie jest nic nowego xd wysil się troche xd
  • Paweł

    ide pod prysznic 
  • Aleksandra

    interesujace xd
  • Paweł

    no troszke
    mówie jak jest
    dobra ja zawijam
    siemanko
  • Aleksandra

    pa


a wczoraj z nim gadałam i też było średnio, spytałam się o zawody, są 23 na verze, znowu mu się chyba odechciało. Jest strasznie podobny do Marcina, nawet urodziny mają tego samego dnia i są w tym samym wieku -.-
Nieważne. 

MOTYWACJE






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz