niedziela, 1 lipca 2012

19. Because when I lost You, I lost myself.

Hej, hej, hej. Znowu jesteś mój <3

Boże, jak ja za Tobą tęskniłam, jesteś dla mnie najważniejszą osobą w życiu. Wszystko co będę robić, będę robić dla Ciebie, dla nas. Żebyś cały czas był przy mnie, bo to jedyne czego chcę, jeżeli stracę Ciebie, stracę siebie, to co ze mnie zostało. Jesteś jedyny na całe życie. Mimo, że mi się podobasz, że chętnie bym z Tobą była, że może nawet tego chcę, wydaję mi się, że jako przyjaciele możemy być o wiele bliżej siebie, wszystko sobie mówić, szczerze. Wiem, że ze mną będziesz. To co teraz czuję to jedno z najpiękniejszych uczuć jakie kiedykolwiek czułam, jestem taka szczęśliwa i radosna. Ty sprawiasz, że się tak czuję, że chcę mi się znowu żyć, dla Ciebie. Bo nie mogę Cię zawieść, bo wtedy już nic nie będzie miało sensu. Jeśli Ty odejdziesz, nic nie będzie takie samo, wszystko straci sens i nic już do końca nie będzie się liczyło. Tylko Ty jesteś w moim świecie. Tylko Ty potrafisz mnie rozśmieszyć, nawet jak tego nie chcę. Dzięki Tobie zaczęłam rozumieć swoje błędy, wszystko to co robiłam źle. Dajesz mi siłę, wiarę. Jesteś wszystkim czego chcę, pragnę czy potrzebuję. Jesteś jedyny na całym świecie...Jeżeli wszyscy by zniknęli, a Ty byś został przetrwałabym, ale jeżeli Ty odejdziesz to ja też. Życie bez tych wszystkich wspólnych momentów nie liczyłoby się. Dla Ciebie chcę być lepsza, chcę byś mnie lubił, kochał. Chcę byś przy mnie trwał i nigdy, przenigdy mnie nie zostawiał.

Musisz przy mnie trwać pomimo wszystko, tylko tego chcę, więc proszę nie opuszczaj mnie. Bez Ciebie nie przeżyję jednego dnia, ze świadomością, że już mnie nie chcesz, nie potrzebujesz, że mnie już nie kochasz. Nie dałabym rady gdybyś był na mnie zły.

Jesteś mój, mój, mój, mój. Proszę.

Don't leave me alone. I love You so much.




Boże, jak mi na Tobie zależy, jak na nikim innym. To przerażające, nie zależało mi tak bardzo nawet na jednym z moich chłopaków czy dziewczyn. Jesteś moim światłem w tunelu, moją latarnią. Moją ostoją i oazą spokoju, jesteś tylko Ty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz