środa, 30 stycznia 2013

64.

Dzisiaj dzień bardzo udany, pogodziłam się z przyjaciółką, jeśli można to tak nazwać, po prostu przez jakiś czas musiałyśmy od siebie odpocząć i teraz jest ok. Dostałam zaproszenia na 18 przyjaciela z podstawówki, niestety dopiero w kwietniu, ale mam czas, żeby schudnąć i lepiej się prezentować, więc pozytywnie. Co prawda jestem zmęczona 24/7, pewnie dlatego, że prawie nie wychodzę z domu i po prostu robię pełno niepotrzebnych rzeczy.

Ogólnie rzecz biorąc codziennie ćwiczę, od jutra chcę zwiększyć swój wysiłek fizyczny, ale to zobaczymy jak pójdzie. Odkąd zaczęłam schudłam 1,6 kg ! Więc jestem całkiem zadowolona. Oczywiście nie przez miesiąc xd jak to ja, i na pewno wiele innych osób nie zaczęło spełniać swoich noworocznych postanowień od 1 stycznia, ja ćwiczę może z tydzień, góra z 9 dni, i to wcale nie jest dużo-jak mi się zachcę poskaczę trochę na skakance i tyle. Właściwie na tym to się kończy. Dlatego mam plany, żeby to poszerzyć. Trzymajcie za mnie kciuki ! 

Miałam dzisiaj rysować, ale znowu nie wyszło -.- na razie przygotowałam wszystkie rzeczy do tego potrzebne, jak i do uruchomienia mojej wany twórczej czyli mangi, obrazki z anime/mang, gazety o tej tematyce i słownik japońskiego o.O i obejrzałam kilka odcinków epickiego anime Fairy Tail. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz